برای ارسال تیکت (پشتیبانی نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته تحت وب - پشتیبانی تولید و سخت افزار - بازرگانی و فروش - امور مالی واداری) لطفا در ابتدا در قسمت بالای سایت بر روی ثبت نام کلیک نمایید.
در صفحه مشخصات، اطلاعات را بدرستی کامل نموده و از آدرس ایمیل معتبر استفاده نمایید(شناسه کاربری، عبارتی است که برای ورود به پورتال استفاده می گردد) و بعد از ارسال اطلاعات به ایمیل خود مراجعه نموده و عضویت خود را در پورتال شرکت کارادوهزار تایید بفرمایید.
بعد از ورود به سامانه می توانیددر قسمت پشتیبانی تیکت جدید، برای واحد مورد نظر ارسال نمایید.